STEAM EDUKACINIAI UŽSIĖMIMAI PUG IR PRADINIŲ KLASIŲ MOKINIAMS

Spalio 19-21 d. PUG ir pradinių klasių mokiniai dalyvavo „Išmaniosios mokyklos“ vadovų vestuose  STEAM edukaciniuose užsiėmimuose.

Priešmokyklinio ugdymo grupėse, 2b, 2c, 2d  klasėse vyko STEAM edukacinis užsiėmimas  „Aš muiliukas, ne torčiukas“. Mokiniai sužinojo muilo atsiradimo istoriją bei susipažino su muilo gamybos procesu,  priemonėmis prieš šimtus metų iki šių dienų. Vaikai su džiaugsmu prisijungė prie muilo gamybos proceso ir pasigamino  įvairiaspalvius muiliukus.

1a, 1b, 1c, 1d, 2b, 2c, 2d, 2e, 3a, 3b, 3c, 3e klasių mokiniai dalyvavo STEAM edukaciniame užsiėmime „Ar robotas gali kurti meną?“. Edukacinio užsiėmimo metu mokiniai sužinojo apie robotų atsiradimą, jų kūrimą, robotizaciją pramonėje. Mokiniai pagal tam tikrą instrukciją iš LEGO dirbdami komandose susikonstravo „Robotą-dailininką“, kuris sukosi ir piešė vaivorykštes.

3a, 3c, 4c  klasėse vyko STEAM veikla – ,,Burnos skalavimo skysčio  gaminimas“. Užsiėmimo  vadovė parodė skaidres apie dantukus. Papasakojo, kaip reikia prižiūrėti dantukus, kokiomis priemonėmis, kokį maistą valgyti, kad vaikų dantys būtų sveiki ir gražūs. Po to visi kartu pasigamino burnos skalavimo skystį ir praktiškai išbandė skalaudami savo dantukus.

3b, 4a, 4b  klasių mokiniai turėjo labai įdomų STEAM edukacinį užsiėmimą – „Šampūnas“. Mokiniai susipažino su šampūno atsiradimo, gamybos istorija, sudėtimi.  Sužinojo ko reikia, kad šampūnas kvepėtų. Sužinojo, kad šampūno pagrindas – putoklis. Po to lašino aliejus: šaltalankių, ricinos, kanapių, sėmenų. Dar įmaišė eterinių aliejų, kuriuos mokiniai išsirinko patys. Edukacija mokiniams labai patiko.

2e, 3e, 4d, 4e klasių mokiniams buvo pravestas programavimo užsiėmimas  „Ozobot robotukų kelionė iš Žemės į Marsą“. Užsiėmimų vadovas  įdomiai pasakojo apie Marsą ir hipotetinę žmogaus apsigyvenimo Raudonojoje planetoje galimybę. Paskui mokinius supažindino su mažuoju  rutulio formos robotuku Ozobot, kuris atrodo kaip „Žvaigždžių Karų“ R2D2 androido galva. Mokiniai žymeklio brūkšniais popieriaus lape programavo robotuko kelią iš namų į kosminę bazę. Visiems labai patiko ši veikla, užprogramuoti robokutai sėkmingai nuvyko į Marsą.

STEAM veikla   per žaidybinį ir patyriminį ugdymą suteikia mokiniams galimybę  mąstyti, kelti hipotezes, aktyviai tyrinėti pasaulį  ir mokytis konstruojant bei eksperimentuojant.

Informaciją parengė pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Rima Dilinskienė