Skaitmeninė laboratorija

Būrelis „Skaitmeninė laboratorija“ remiasi technologine mokinių kūryba – tai vienas iš būdų kurti ir mokytis. Šio būrelio metu pasitelkiami įvairūs technologiniai ar skaitmeniniai įrankiai: programavimas, mobiliųjų programėlių kūrimo platformos, mokomosios programėlės.

Su „Code.org“ programėle buvo sukurti pristatymai knygų, sveikinimai draugams, artimiesiems gimtadienio proga.
https://studio.code.org/projects/applab/GW1chFFfiwTgB4BMdslf5mqJO0XykmAXmNAabGXL0CM

„My Picture Books“, „StoryJumper“programėlėmis mokiniai kūrė istorijas, komiksus. Lavino ne tik savo technologinius gebėjimus, bet ir gilino lietuvių kalbos žinias.

Keletas mokinių sukurtų knygų:

https://www.storyjumper.com/book/read/103491616/60abf4f68d4f8

https://www.storyjumper.com/book/read/102911036/60abf4f68f4f0

https://www.storyjumper.com/go/uxzxhjwxiixj

https://www.storyjumper.com/book/read/104210186/60abf4f68c17e

Naudodamiesi piešimo programomis, mokiniai kūrė piešinius žiemos, pavasario temomis, iliustravo pasakas.

Susipažino su Scratch programa. Šioje programoje kūrė Velykinį margutį, istoriją pagal Justino Marcinkevičiaus poemą „Grybų karas“, programavo dviejų veikėjų pokalbį, susikūrė skaičiuotuvą-pagalbininką, kūrė laikrodį, kuris rodo realų laiką.

Pasakojimas: https://scratch.mit.edu/projects/485495056/fullscreen/

Laikrodis: https://scratch.mit.edu/projects/535341642/fullscreen/

Skaičiuotuvas: https://scratch.mit.edu/projects/516106899/fullscreen/

Didėjant informacinių technologijų priemonių įvairovei vaikams naudinga ir tikslinga būti ne tik vartotojais, bet ir kūrėjais. Susipažino su įvairiomis programomis, jų galimybėmis, lavino loginį, kritinį, matematinį mąstymą, skaitmeninį raštingumą bei kūrybiškumą.

Pradinio ugdymo mokytoja Birutė Kasparienė