Kūrybinis projektas „LEGO GYVŪNAS“
Konstruojant LEGO kaladėlėmis „sustoja laikas“, „išnyksta amžiaus skirtumai“ .
Vieną balandžio savaitę 4-8 klasių mokiniai robotikos būrelio ir modulių metu kompiuterius iškeitė į LEGO kaladėles – visą savaitę vykdė kūrybinį projektą „LEGO GYVŪNAS“. Visą savaitę vaikai pasitelkę fantaziją konstravo gyvūnus iš LEGO kaladėlių.
Konstruktoriai yra viena smagiausių ir lanksčiausių veiklų vaikų gyvenime. Tai žaislai, turintys platų įgūdžių lavinimo diapazoną.
Nors konstruktoriai turi instrukcijas, ne visada norisi jų laikytis. Projekto metu mokiniai sukūrė kūrybiškai fantastiškus gyvūnus, taip lavindami kūrybiškumą ir ieškodami naujų sprendimo būdų. Kai vaikas konstruoja, taisykles Jis gali keisti kartu su kiekviena pridėta kaladėle. Norint iš kelių skirtingų LEGO kolekcijų detalių sukonstruoti įdomią mašiną ar robotą, reikia gerokai pamąstyti.
Konstruojant komandoje su draugais ugdomi bendravimo įgūdžiai ir komandinis darbas.
Konstravimas ugdo vaiką nuo matematikos iki architektūros, inžinerijos ir fizikos. LEGO pasaulis suteikia tvirtą pagrindą mokytis naudojant mėgstamą žaislą.
Konstravimas moko vaikus pasitikėjimo savimi, ugdo vaiko suvokimą, spalvų pažinimą bei pirštų ir rankų miklumą. Išlavinta smulkioji motorika daro įtaką vaiko savarankiškumui, kūrybiškumui.
Konstravimo procesas moko tvarkytis su neigiamomis emocijomis, tokiomis kaip pyktis ar agresija, nes tik būdamas kantrus, išmokęs suvaldyti savo nepasitenkinimą, kai kažkas nesiseka, gali pasiekti savo tikslą.
Mokytoja Kristina Juodeikienė