Integruotas biologijos ir matematikos projektas „Judėjimas vandenyje“

            Gegužės mėnesį biologijos mokytoja Vilma Jasevičienė, matematikos mokytojos Erika Janušienė ir Albina Eitutienė pakvietė 7 kl. mokinius patyrinėti kaip įvairių geometrinių figūrų erdviniai kūnai juda vandenyje. Mokiniai taip pat turėjo išsiaiškinti aptakaus kūno reikšmę judant vandenyje. Tuo tikslu, mokiniams prireikė priemonių aukšto, trijų litrų talpos, stiklainio arba kito indo, vandens, sienų tapetų klijų arba krakmolo, kleisterio, plastilino, laikrodžio su sekundėmis. Iš vienodų plastilino gabalėlių nulipdę penkių skirtingų formų figūrėles  (ritinio, rutulio, vandens lašo, kubo, piramidės), turėjo išmatuoti kiekvienos figūros grimzdimo laiką (bent trys bandymai su kiekviena figūra) ir apskaičiuoti vidutinį grimzdimo greitį. Duomenis pateikti lentelėje ir pavaizduoti nurodytomis diagramomis. Išanalizavę gautus duomenis, susieti su žuvų forma ir paaiškinti, kodėl žuvims svarbi kūno forma. Džiugu, kad mokiniai aktyviai atliko praktines užduotis, paveikslavo, pateikė savo išvadas.

               Informaciją parengė matematikos mokytoja metodininkė Albina Eitutienė