Patirtinis mokymasis leidžia mokiniams įsisavinti žinias per realią gyvenimišką patirtį

Teigiama, jog žmogaus atmintis fiksuoja tas patirtis, kurios sukelia emocijas. Kitaip tariant, geriau įsimename tas žinias, kurios pateikiamos ne vien tik „sauso“ vadovėlio skaitymo – dėstymo būdu, bet mokantis per patirtį ir jos refleksiją.

Progimnazijos septintokams ir aštuntokams  fizikos pamokos vyksta įvairia forma, bet priimtiniausias – patirtinis mokymasis. Įsisavindami naujas teorines žinias, mokiniai atlieka praktinius darbus, kurių metu visi kartu su mokytoja atranda naujus dalykus. Reflektuodami, analizuodami kuria  naujas žinias ir naują savąją patirtį.

Darbų aptariamo metu yra analizuojamos stipriosios ir silpnosios vietos, klaidos. Bendrai ieškoma sprendimų, kaip išvengti panašių̨ klaidų ateityje.

Juk ne veltui sakoma, kad norint lavinti protą, reikia daugiau mąstyti, nei mokytis atmintinai. (R. Dekartas)

                                                                                   Fizikos mokytoja Giedrė Kielaitė