Kalėdų Senelio paieškos

Gruodžio 19 dieną 4d klasės mokiniai (mokytoja Birutė Kasparienė) ir 4e klasės mokiniai (mokytoja Neringa Vėlienė) išvyko ieškoti Kalėdų Senelio.  Kelionę pradėjome nuo Tytuvėnų regioninio parko lankytojų centro. Čia sužinojome apie Tytuvėnus supančius ežerus, pelkes, kurios labai turtingos jose gyvenančiais paukščiais. Išgirdome gervių balsus, pasiklausėme kitų paukščių balsų. Sudalyvavome žaidime „Įmink mįslę“. Mokiniai turėjo galimybę virtualiai aplankyti Šiluvos Švč. Mergelės Marijos Apsireiškimo koplyčią, Šiluvos baziliką. Deja, čia Kalėdų Senelio nesutikome.

Nuvykome prie Tytuvėnų miestelio eglės, žvalgėmės ten, bet neradome. Pasikvietėme Tytuvėnų piligrimų centro gidę, kad padėtų surasti Kalėdų Senelį. Taip ieškodami apsilankėme Tytuvėnų Švč. Mergelės Marijos Angelų Karalienės bažnyčioje. Tai buvusi bernardinų vienuolyno bažnyčia. Perėję bažnyčią, patekome į vienuolyno antrąjį aukštą. Čia buvusiose vienuolių celėse dabar yra ekspozicija pasakojanti vienuolyno, bažnyčios ir miestelio istoriją. Nusileidę į pirmą aukštą apžiūrėjome koridorių, išpuoštą freskomis, uždarą  vienuolyno kiemelį. Nepavyko ir čia rasti Kalėdų Senelio.  Nusprendėme ieškoti toliau.

Paieškas tęsėme Kelmės dvare. Ten mus pasitiko dvaro šeimininkės ir pakvietė pasivažinėti su arklio tempiama brika. Pasivažinėję, keliavome į rūsį, kur klausėmės pasakojimų apie kalėdinius būrimus ir išbandėme juos praktiškai, paragavome tradicinio kalėdinio žemaitiško torto. Pavalgius, išgirdome garsų beldimą ir pakilome laiptais į didžiulę menę, kurioje mūsų laukė papuošta eglutė ir Kalėdų Senelis. Džiaugsmingai nusiteikę mokiniai šoko ir žaidė su Kalėdų Seneliu, dainavo kalėdines dainas. Senelis atsidėkodamas vaikams įteikė dovanėles. Laimingi, kad pavyko surasti Kalėdų Senelį, mokiniai grįžo į Šiaulius.